ترازوی دیجیتال

باسکول دیجیتال قطارکش

باسکول دیجیتال قطارکش یکی از مناسب ترین ابزار توزین برای واگن های قطاری که حاوی حمل مایعات هستند به شمار می رود ساختار ظاهری این باسکول در حالت معمول به صورت 2 کفه است که لودسل این دستگاه در قسمت جلو 4 عدد و در قسمت عقب 6 عدد می باشد قابل به ذکر است که تعداد لودسل باسکول بنا به درخواست مشتری و نوع واگن های قطار قابل تغییر است و با توجه به نیاز مشتری در فونداسیون از پیش ساخته شده قابل ارائه می باشد .

باسکول معرفی شده به منظور بالانس کردن نیروهایی که به چرخ ها وارد می شود و جهت جلوگیری از خروج قطار از ریل مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه در حالت دینامیک قابلیت توزین قطار در سرعت 5 - 15 کیلومتر را دارد .

از ویژگی های این باسکول دیجیتال نصب آسان و سریع آن می باشد که در صورت درخواست مشتری به صورت سفارشی با فونداسیون از پیش ساخته شده قابل اجرا است و جهت توزين هر واگن به صورت محور به محور و تشخيص محورهايی که داراي بار خارج از استاندارد راه آهن هستند استفاده  می شود .

جنس بدنه ی باسکول قطار کش از فلز با پوشش چکشی صنعتی بسیار مقاوم می باشد که به جهت توزین مواد مذاب نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

اين نوع باسكول با بدنه فلزي با پوشش چکشي صنعتي بسيار مقاوم جهت توزين مواد مذاب مورد استفاده قرار مي‌گيرد که بیشتر در شرکت های فولاد مورد استفاده قرار میگیرد .

از جمله قابلیت های این باسکول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    دارا بودن صفر اتوماتیک
    پارسنگ الکترونیک
    دارا بودن شارژر باطری
    کالیبراسیون اتوماتیک
    ليست گيري از دستگاه بر حسب نوع کالا ، رديف و ارائه بيلان کاري
    حافظه داحلی به منظور ثبت و ذخيره 2500 توزين و 200 کد مالي
    امکان اتصال به بارکد خوان
    اعلام تاريخ و ساعت در نشاندهندهTEC800
    قابلیت اتصال باسکول به کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات
    بدنه از جنس فلز با پوشش چکشي صنعتي بسيار مقاوم
    نوع سینی استنلس استيل
    سيستم ميکرو کنترلر مطابق با تکنولوژي روز دنیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید باسکول می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره ی رایگان بهره مند گردید . همچنین می توانید در صورت نیاز به خدمات پس از فروش و تعمیر باسکول به مراکز خدماتی ما مراجعه نمایید .


نويسنده : مینا نیکنام


لیست قیمت ترازوی محک

لیست قیمت ترازوی محک در سایت رسمی دیجی اسکال جهت دسترسی آسان مشتریان طراحی و قابل دسترس می باشد ،ترازوی محک یک برند شناخته شده و محبوب در صنعت ترازوی فروشگاهی و باسکول می باشد ، کیفیت ترازو محک با در نظر داشتن قیمت ترازو بالا است و گارانتی 24 ماه ی دستگاه به محبوبیت این برند می افزاید .

ترازوی محک بیشتر در گروه ترازوی فروشگاهی فعالیت داشته و هیچ محصولی در گروه ترازوی گرمی و ترازوی آزمایشگاهی معرفی و ارائه نکرده است ، خرید ترازو معرفی شده علاوه بر فروشگاه ها در کارگاه ها و کارخانه ها نیز توصیه می گردد زیرا ترازوی بدون علمک محک مدل 15000B ایده ال جهت بسته بندی است ، ترازو در دو ظرفیت 35 و 50 کیلو گرم طراحی شده و دارای دقت فوق العاده ی 2 گرم می باشد .

 


نويسنده : مینا نیکنام


راه اندازی باسکول جاده ای بتن فلز

راه اندازی باسکول جاده ای بتن فلز پیش ساخته به روش جدید با رعایت استاندارد های توزین در چندین مرحله صورت می پذیرد ، خرید باسکول بتن فلز به دلیل پایین بودن زمان نصب باسکول و از سویی نیز قیمت باسکول و مناسب بودن شرایط استفاده توصیه می گردد .
نصب باسکول جاده ای معرفی شده و پیاده سازی آن در جهت کسر و کاهش هزینه ی تمام شده ی باسکول دیجیتال برای توزین بار ماشین های سنگین بوده و زمان نصب و راه اندازی این سیستم بسیار سریع تر و آسان تر از سیستم های دیگر می باشد ، این امر جهت توسعه ی فعالیت های کارخانه ها و کارگاه های تولیدی می باشد که با استفاده از این باسکول ها امور کاملا مکانیزه و اصولی صورت می گیرد


نويسنده : مینا نیکنام