ترازوی دیجیتال

ترازو گرمی AND مدل SK-EHX

 ترازو بدون علمک با نمایشگر کاملا واضح lcd و زمینه ی روشن چراغی جهت دید بهتر در محیط های تاریک و دید در شب می باشد ، در پک خرید ترازو آزمایشگاهی و ترازو گرمی سنگ کالیبره ی استیل وجود دارد که جهت کالیبره آسان  ترازو قرار دارد و کاربر به آسانی می تواند هر زمان که می خواهد از صحیح بودن عملیات ترازوی دیجیتال آگاه گردد و یا ترازو گرمی را به حالت استاندارد باز گرداند .

ترازو معرفی شده مناسب برای استفاده در فروشگاه ها برای شمارش قطعات و جهت بسته بندی در کارخانه می باشد و دارای دقت توزین 1 گرم در ظرفیت 15 کیلو گرم بوده که سرعت بالا و دقت فوق العاده در شمارش موجب می گردد در صنعت ترازو قطعه شمار مانند همیشه ترازو AND برترین محصول را داشته باشد .

ترازوی دیجیتالی تولید شده توسط کمپانی AND دارای استاندارد معتبر جهانی بوده که در اکثر کشور ها طرفداران بیشماری دارد این نشانه ی کیفیت و استاندارد ترازوی دیجیتال است .

به دلیل قیمت ترازوی دیجیتالی AND افراد سود جود سعی خود را برای ارائه ی ترازوی چینی به جای ترازو ژاپنی می نمایند تا سود گزافی از این معامله داشته باشند ، توجه داشته باشید زمان خرید ترازو دیجیتالی AND حتما ترازو را از نمایندگی های اصلی تهیه نمایید و جهت استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در مرکز تعمیرات ترازو تماس بگیرد .

نکته : برای خرید ترازوی دیجیتالی AND اطلاعات دقیق  ترازو  را چک نمایید و از حک شدن اطلاعات بر روی بدنه اطمینان حاصل نمایید .

مشخصات کلی

ترازو گرمی AND مدل SK-EHX ، ترازو قطعه شمار است که جهت شمارش قطعات در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کفه ی ترازو دیجیتالی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که قابلیت شست و شو دارد ، ترازو گرمی AND ساخت ژاپن است .
ویژگی های ترازو گرمی AND مدل SK-EHK

ترازوی ژاپنی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
شمارش قطعات همزمان با شمارش
کفه ی توزین از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت شست و شوی آسان
نمایشگر ترازو AND به صورت lcd back light
استفاده ی ترازوی آزمایشگاهی و گرمی از برق شهر و باتری پشتیبان در زمان قطع برق
 ترازو  دارای دکمه ی روشن و خاموش
تعویض آسان تلق نمایشگر در صورت کدر و کثیف شدن
ساختار نیرومند
توزین دقیق و سرعت بالا در ثابت نمودن وزن
دارای علامت تراز و غیر تراز بودن ترازو گرمی


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو دیجی مدل sm100 b

 سالهاست که در سبد تولید ترازو دیجی جای دارد و در هر تولید به روز رسانی گشته و به قابلیت هایترازو افزوده می گردد ، نمایشگر ها به صورت دو طرفه قابل دید کاربر و مشتریان فروشگاه می باشد ، دستگاه در گروه ترازو فروشگاهی قرار گرفته است .

در فروشگاه جهت احترام به مشتری و تحویل کالا های درخواستی مشتریان در بهترین بسته بندی و به روز بودن مراحل خرید از پوز فروشگاهی استفاده می نمایند تا آمار فروش کالا های خود را در نرم افزار حسابداری ذخیره نموده و گزارش خرید را به صورتی کاملا واضح به مشتری در زمان خرید تحویل دهند این کار تنها برای کالا های بسته بندی شده که دارای بارکد کالا هستند امکان پذیر می باشد اما کالا های وزنی که دارای بسته بندی نیستند نیز جزئی از خرید مشتری است و نیاز به تحویل گزارش و درج در نرم افزار حسابداری دارد از این رو استفاده از ترازو لیبل زن یا بارکد پرینتر نیازی است اساسی زیرا با تولید بارکد برای هر کالا یا مواد ، امکان بسته بندی کالا را نیز فراهم می نماید و کالایی که توسط ترازو فروشگاهی برای مشتری آماده می گردد دارای بارکد و بسته بندی مناسب است .

ترازو digi در این امر بهترین ترازو برای انتخاب است زیرا به دلیل سرعت بالا و استاندارد جهانی در توزین و وضوح تولید فاکتور بر روی لیبل یا برچسب هم پایی در صنعت ترازو ندارد .

digi scale دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید ، قیمت ترازو در تمامی صفحات به روز می باشد .

مشخصات کلی

ترازو دیجی مدل sm100 b ، ترازو بدون علمک است که دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه است ، کیبرد دستگاه زیر نمایشگر در قسمت جلوی ترازو قرار گرفته است ، ترازو دیجی ساخت ژاپن و دارای استاندارد های معتبر جهانی است .
ویژگی های ترازو لیبل زن مدل sm100p

دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش
نمایشگر ترازو به صورت واضح با امکان رویت از فاصله ی دور
سرعت بالا در توزین و پایدار شدن وزن
سرعت بالا در پرینت لیبل و رول حرارتی
چاپ واضح بر روی برچسب
امکان صدور بارکد کالا به صورت تک تک برای هر کالا مجزا
اتصال ترازو فروشگاهی به کامپیوتر و صندوق فروشگاهی و بارکد ریدر
تولید بارکد استاندارد مطابق با نرم افزار های فروش استاندارد
دریافت گزارش فروش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
ترازو digi با علمکرد کاملا فارسی
تغذیه توسط برق شهر
ورود اطلاعات کالا ها به صورت فارسی
ترازو دیجیتالی با امکان افزایش برنامه های نرم افزاری
اتصال به کامپیوتر از طریق پورت rs 232c ، امکان شبکه شدن و از طریق lan , wifi
پارسنگ در ترازو تا ظریت 11 کیلو گرم
دقت در توزین تا 15 کیلو گرم با دقت 5 گرم و تا ظرفیت 30 کیلو گرم دارای دقت 10 گرم می باشد
حافظه ی داخلی 42 عدد و با امکان افزایش و ارتقاء حافظه داخلی
چاپ برچسب ترازو دیجیتال 80mm در ثانیه و چاپ رول حرارتی 105mm در ثانیه
ابعاد برچسب 60 × 220 میلیمتر


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو بارکد زن دیجی مدل SM100 P

 در گروه ترازو فروشگاهی قرار گرفته است ، دستگاه تولید کشور ژاپن می باشد ، ظاهر شکیل ترازو دیجیتال و کارایی داخلی موجب گردیده با توجه به بالا بودن قیمت ترازو اما باز هم آمار فروش ترازو بالا باشد ، ترازو امکان تولید بارکد واقعی بر روی لیبل را دارد و سرعت کارکرد بالایی دارد .

ترازو فروشگاهیامروزه به ترازو دیجیتالی اطلاق می گردد که امکان تولید فاکتور را داشته و گزارش فروش روزانه و هفتگی ، ماهانه را برای فروشگاه صادر نماید به دلیل استفاده از صندوق پوز نیاز دیگری نیز وجود دارد ، همانطور که کالا های بسته بندی دارای بارکد هستند ، مواد وزنی و بدون بسته بندی نیز با داشتن بارکد در صندوق معرفی گردند ، این وظیفه به عهده ی ترازو فروشگاهیاست تا برای کالا های وزنی بارکد تولید نماید تا صندوق فروشگاهی اطلاعات را به درستی انتقال داده و آمار دقیقی از فروش ترازو و فروشگاه داشته باشد .

ترازو digi نیز امکان تولید بارکد واقعی برای هر کالا را داشته و در انتها برای کل فاکتور بارکد واقعی تولید می نماید ، امکان شبکه شدن ترازو لیبل پرینتر با کامپیوتر نیز فراهم می باشد به این صورت که همزمان کارکرد ترازو در صندوق فروشگاهی ذخیره می گردد و صندوق دار در جریان تمام امور ترازو بارکد زن می باشد .

مشخصات کلی

ترازو بارکد زن دیجی مدل sm100 p به صورت علمک دار و پرینتر دار می باشد که بر روی لیبل تولید فاکتور انجام می دهد و در هر فاکتور صادر شده اسم جنس ، قیمت واحد و قیمت کل قید می گردد .

ویژگی های ترازو فروشگاهی لیبل پرینت و بارکد زن دیجی

* سرعت بالا در توزین
* دقت در توزین تا ظرفیت 15 کیلو گرم 5 گرم ، از ظرفیت 15 تا 30 دقت توزین 10 می باشد
* نمایشگر های ترازو دیجیتال به صورت lcd با وضوح بالا
* حافظه ی داخلی ترازو 42 عدد به صورت نام کامل کالا و در صورت درخواست امکان افزایش حافظه ی داخلی
* تغذیه ترازو دیجیتالی تنها از طریق برق مستقیم می باشد و امکان استفاده از باتری وجود ندارد
* چاپ رسید و لیبل با سرعت بالا
* ترازو با امکان تولید بارکد واقعی بر روی لیبل
* نمایشگر کاملا فارسی با منو های فارسی قابل دسترس
* ورود نام کالا به صورت فارسی مستقیم
* دریافت گزارش فروش از ترازو به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
* اتصال ترازو DIGI به شبکه
* اتصال به شبکه بیسیم wifi
* اتصال ترازو فروشگاهیبه بارکد خوان ، کامپیوتر ، صندوق
* عرض فاکتور 60 میلیمتر ، ابعاد برچسب 60 × 220 میلیمتر

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو لیبل زن دیجی مدل sm 100 ev

 به صورت پک کامل از ژاپن وارد می گردد و ساخت و تولید کارخانه دیجی ژاپن است ، ترازو برای استفاده ی کابرانی فارسی به برنامه فارسی تغییر می یابد ، برنامه های نرم افزاری ترازو به روز می باشد و دارای استاندارد معتبر جهانی است .

ترازو لیبل پرینت دیجی سالهای زیادی است که در زمینه ی ترازو فروشگاهی در حال فعالیت می باشد و با هدف ارتقاء برنامه های داخلی و قطعات در حال تلاش می باشد ، دیجی می توان گفت یکی از قدرتمند ترین کارخانه ها در صنعت ترازو، نامی ماندگار به خود اختصاص داده است .

ترازو دیجیتال دارای پرینتر داخلی در دو مدل لیبل پرینت و رول حرارتی می باشد که با تنظیم توسط کاربر انتخاب می گردد ، تفاوت ترازو digi مدل sm 100 ev با sm100 p تنها در تعداد حافظه داخلی ترازو و جای قرار گرفتن کیبرد ترازو است .

digi scale مرکز فروش ترازو و ارائه ی خدمات می باشد و دستگاه معرفی شده را با 12 ماه گارانتی عرضه می نماید .

مشخصات کلی

ترازو لیبل زن دیجی مدل sm 100 ev ، ترازو فروشگاهی است که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل کالاهای وزنی را بسته بندی می نماید ، این ترازو به دلیل سرعت بالا در تولید فاکتور و لیبل در کارخانه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد .

ویژگی های ترازو لیبل زن بارکد پرینتر دیجی

* ظرفیت ترازو دیجیتال تا ظرفیت 15 کیلو گرم با دقت 5 گرم و در ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 10 گرم توزین می نماید .
* حافظه داخلی ترازو دیجیتالی شامل 72 عدد بوده و امکان ارتقاء تا 2 مگابایت
* نمایشگر ترازو  به صورت کاملا واضح lcd می باشد
* سرعت بالا در چاپ لیبل حدود 80 میلیمتر در ثانیه و چاپ رول کاغذ 105 میلیمتر در ثانیه
* اتصالات شبکه در ترازو فروشگاهی پورت rs232 برای اتصال به کامپیوتر و صندوق و بارکد خوان و wifi برای ایجاد شبکه بی سیم
* آخرین امکان پارسنگ در ترازو digi در ظرفیت 11 کیلو گرم می باشد .
* چاپ لیبل و رول حرارتی با سرعت بالا
* نمایشگر تایپ فارسی
* تعویض لیبل ترازو به آسانی
* دریافت گزارش کلی و جزئی در ترازو فروشگاهی
* تغذیه ترازو از طریق برق شهر
* اتصال ترازو به بارکد خوان ، صندوق فروشگاهی و کامپیوتر و چندین ترازو 
* تولید بارکد واقعی بر روی لیبل و رول حرارتی
* سرعت بالا در توزین و صدور فاکتور فروش
* عرض رول کاغذ قابل چاپ با ترازو 60 میلمیتر ، ابعاد برچسب 220 × 60 میلیمتر

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو تکین مدل دیبال DUBLE BODY

 در گروه ترازوی فروشگاهی و ترازوی بسته بندی با بالاترین امکان نرم افزاری قرار گرفته است که در کارخانه های بزرگ و فروشگاه ها با حجم کاری بسیار بالا از این ترازو برای امر بسته بندی و فروش به صورت مکانیزه استفاده می نمایند .

ترازوی فروشگاهی تکین یک ترازوی دیجیتال بسیار قدرتمند می باشد که قدرت نرم افزاری بسیار بالایی دارد و در واقع کار اصلی ترازو امر بسته بندی می باشد و از سویی با دارای بودن نرم افزار فروش و حسابداری ، انبار داری به عنوان یک ترازوی فروشگاهی نیز مورد استفاده خواهد بود ، از مزیت های ترازوی لیبل پرینتر امکان تولید بارکد واقعی برای هر کالا و از سویی دیگر امکانات نرم افزاری بسیار بالا و قابلیت ارتقاء امکانات نرم افزاری ترازو  می باشد .

ترازو اسپانیایی بوده دارای طراحی فوق العاده و کم نظیر است ، خرید ترازو برای مکانیزه نمودن سیستم فروش بهترین انتخاب خواهد بود ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال تکین ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازوی فروشگاهی را 10 ساله تضمین می نماید .

مشخصات کلی

ترازو تکین مدل دیبال DOUBLE BODY یکی از قدرتمند ترین ترازو های دیجیتال موجود می باشد که دارای ساختاری قدرتمند با بالاترین امکانات نرم افزاری می باشد ، ترازو اسپانیایی بوده و دارای 12 ماه گارانتی است .
ویژگی های ترازو تکین مدل دیبال DOUBLE BODY

ترازوی دیجیتال با طراحی فوق العاده
بدنه ی ترازو با مقاومت بالا در توزین
کاربری ساده و آسان
عملکرد ترازوی فروشگاهی به صورت کاملا فارسی
امکان فروش به صورت وزنی و تعدادی
امکان ورود 5000 الی 10000 قلم
امکان استفاده آسان از کلید های کاربردی به صورت مستقیم
امکان راه اندازی ترازوی بارکد پرینتر با استفاده از نزم افزار فارسی
دارای سی دی نرم افزار مدیریت ترازو
امکان گزارش گیری از ترازو با فرمت f4
ظرفیت توزین ترازو 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
نمایشگر ال سی دی گرافیکی 240 × 240 به صورت دو طرفه با قابلیت رویت بالا
ترازوی دیجیتال امکان نمایش لوگوی فروشگاه و نمایش تبلیغات متنی
امکان تولید فاکتور و لیبل با بالاترین سرعت ممکن
ترازو با امکان تعویض رول و لیبل با دسترسی آسان
امکان ردیابی نمودن کالا ها
ترازو با قابلیت انبار داری
ترازوی فروشگاهی با امکان کارکرد در شبکه
امکان چاپ و تولید بارکد واقعی توسط ترازوی تکین مدل دیبال دبل بادی
ترازو  با امکان فروش و سرویس دهی همزمان به پنج مشتری
گزارش فروش به صورت تفکیکی گروهی
ترازوی دیجیتال تکین با امکان گزارشگیری دوره ای
گزارش گیری به صورت تفکیک فروش هر صندوقدار
گزارش فروش بر مبنای کالا
گزارش فروش در دوره ی زمانی قابل انتخاب
گزارش گیری موجودی کالا
ترازوی تکین با بالاترین امکانات نرم افزاری

 

 


نويسنده : مینا نیکنام