ترازوی دیجیتال

روش تعمیر ترازوی ژاپنی AND سری EK توسط کاربر

هشدار های رایجی که روی نمایشگر ترازو ظاهر شده و امکان برطرف نمودن آنها توسط کاربر وجود دارد :

Errore1 : نمایش این عبارت بر روی نمایشگر ترازوی دیجیتال بیانگر مشکلی در قسمت توزین و سیستم لودسل می باشد از این رو ابتدا از عدم تاثیر جریان هوا بر سینی توزین مطمئن شوید و در حالت دوم سینی توزین ترازو را برداشته و مجددا با دقت روی ترازو قرار دهید ، در صورت بر طرف نشدن مشکل مربوط به خرابی لودسل ترازو می گردد که باید به مرکز تعمیرات ترازو AND ( تماس خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 ) ارسال شود تا ایراد ترازو توسط کارشناسان بر طرف گردد .
Error5 : نمایش این عبارت به منظور تفهیم ایراد در سینی توزین و لودسل است که وزنه ی بیش از ظرفیت توزین ترازو روی سینی قرار گرفته است که ممکن است آسیب های جدی به سیستم ترازو وارد نمایید سریعا سینی توزین را خالی نموده و در صورت بر طرف نشدن اتصالات بین سینی توزین و لودسل ترازوی AND را بررسی نمایید .
#Error : در صورت مواجه با این ارور ، ترازوی دیجیتال ژاپنی را روشن خاموش نموده در صورت بر طرف نشدن مشکل جهت تعمیر ترازوی دیجیتال AND توسط کارشناسان دیجی اسکال نمایندگی ترازوی AND ژاپن اقدام نمایید .
Error Cale : در زمان انجام عملیات کالیبراسیون ترازواگر وزنه ای بیش از الگوی ترازوی دیجیتال بر روی کفه قرار گیرد این عبارت نمایان می گردد در این حالت کلید Mode را اجرا نموده و مجدد سنگ مناسب ترازو را قرار داده و جهت عملیات کالیبراسیون ترازوی دیجیتال اقدام نمایید .
Error -Cale : بر خلاف حالت قبل اگر در زمان کالیبراسیون ترازو آزمایشگاهی AND بر روی نمایشگر عبارت ذکر شده را مشاهده نمودید از سبک بودن وزنه ی کالیبره ای است که قصد دارید ترازو را با آن کالیبره نمایید ، در این حالت کلید Mode را اجرا و سنگ مناسب کالیبره ی ترازوی مورد نظر خود را روی سینی توزین قرار دهید .
Error E : قطعه یا کالایی بیش از ظرفیت توزین ترازو دیجیتالی روی سینی توزین قرار گرفته است لطفا سینی توزین ترازو را خالی نمایید .

Error -E : عبارت E- اگر بر روی نمایشگر مشاهده شده حاکی از این است که سینی توزین به درستی بر روی جایگاه خود قرار نداشته و سینی توزین را به درستی روی بدنه قرار دهید اگر بر طرف نشد ، ترازوی دیجیتالی را کالیبره نمایید اگر باز هم مشکل ترازو بر طرف نشده احتمالی وجود دارد به قسمت لودسل اشاره دارد و ممکن است لودسل ترازو آسیب دیده باشد ، دستگاه را خاموش نموده و برای تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی یا صنعتی توسط کارشناسان دیجی اسکال اقدام نمایید . ( خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123 ) اقدام نمایید .

Error LO : ترازو در حالت قطعه شمار است و قطعه ای را به ترازو دارید معرفی می کنید که از دقت ترازوی دیجیتال کمتر بوده و ترازو قادر به شناسایی نیست .

Error HB1 : عبارت ذکر شده اشاره به آدابتور ترازو داشته و ممکن است آدابتور ترازوی ایراد داشته باشد با دیدن این عبارت سریع اقدام به خاموش کردن ترازو نمایید و برای خرید مجدد آدابتور ترازو اقدام نمایید .

Error LB : مربوط به قسمت باتری ترازو داشته و حاکی از عدم عملکرد صحیح باتری داشته و شارژ ترازو به درستی انجام نمی شود ، باتری ترازوی دیجیتال را از دستگاه جدا نموده و با آدابتور استفاده نمایید و اگر مشکل برطرف نشده جهت تعمیر ترازو و مشاوره با کارشناسان تعمیرات ترازوی دیجیتال AND اقدام نمایید .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی AND ژاپن مرکز تخصصی فروش و تعمیرات ترازو می باشد که با تعمیرکاران حرفه ای سعی دارد تا بهترین مشاور شما در زمینه ی خرید ترازو و تعمیرات آن باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو و خدمات پس از فروش به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید .

.



:: برچسب‌ها: ترازو, ترازوی دیجیتال, خرید ترازو, تعمیر ترازو , ترازوی ژاپنی ,
نويسنده : مینا نیکنام