ترازوی دیجیتال

ترازوی فروشگاهی MTH-40BA

 در گروه ترازو بدون علمک قرار گرفته است که دارای بدنه ی پلاستیکی از abs فشرده می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد ، ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال 40  کیلو گرم با دقت 2 گرم می باشد ، استفاده از ترازو برای فروشگاه های کوچک و انجام امور بسته بندی در کارخانه ها توصیه می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال معرفی شده می باشد که ترازوی دیجیتال را 12 ماه گارانتی می نماید ، انتخاب ترازو برای فروشگاه های کوچک و بسته بندی در کارگاه ها معرفی می گردد که دارای سرعت بالایی در توزین و پایدار شدن وزن دارد ، قیمت ترازو در قیاس با عمر ترازو و کیفیت توزین دستگاه بسیار مناسب و به صرفه تعیین شده است ، ترازو بدون برق با باتری پشتیبان که امکان شارژ شدن توسط برق جاری شده در ترازو را دارد به مدت 48 ساعت با امکان آماده به کار در صورت عدم استفاده از ترازوی دیجیتال را دارد .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی رایگان و در صورت اتمام گارانتی ترازو با تعرفه های مشخص شرکت عرضه کننده صورت می پذیرد .
مشخصات کلی
ترازوی فروشگاهی mth-40ba محصولی از شرکت mth می باشد که دارای بدنه ی مقاوم و با کیفیت می باشد ، دقت ترازو در توزین 2 گرم در ظرفیت 40 کیلو گرم می باشد .
ویژگی های ترازوی فروشگاهی mth-40ba
    دقت بالا در توزین
    سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
    دارای باتری و شارژر داخلی جهت ذخیره ی برق برای زمان های قطعی برق
    دارای سینی استیل و ضد آب
    استفاده از ترازو توسط برق و باتری پشتیبان
    سینی توزین ترازوی دیجیتال به صورت تخت و در صورت تمایل مشتری امکان اضافه نمودن سینی لبه دار
    نمایشگر ترازو به صورت lcd با وضوح بالا
    12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال

مدل ترازو ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد
ترازوی فروشگاهی 40 کیلو گرمی 40 کیلو گرم 2 گرم 34 × 33 سانتی متر

نويسنده : مینا نیکنام


ترازو لیبل پرینتر تکین مدل دیبال TOWER

ترازوی لیبل زن بارکد دار می باشد که دارای دقت مناسبی در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن است ، ترازوی اسپانیایی تکین دارای 12 ماه گارانتی و خدمات 10 ساله ی پس از فروش ترازوی دیبال می باشد .

ترازوی پرینتر دار دیبال دبل تاور عرضه شده توسط شرکت تکین می باشد ، ترازوی دیجیتال اسپانیایی بوده و امکان گزارش گیری از ترازو به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه وجود داشته و گزارش گیری ترازوی دیجیتال می تواند به صورت گزارش گیری به صورت تفکیک شده برای هر کالا و یا گزارش گیری به صورت تفکیک شده هر صندوقدار می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال تاور بوده و در گروه ترازوی لیبل پرینتر یکی از با قدرت ترین ترازوی فروشگاهی شناخته شده است که در دو مدل ترازوی دیجیتال با کیبرد در قسمت بالا و در قسمت پایین می باشد .

تعمیرات ترازو در دیجیتال اسکال با گارانتی صورت گرفته است و در زمان گارانتی تعمیرات ترازوی دیجیتال به صورت رایگان و در صورت اتمام مدت گارانتی با تعرفه ی مصوب شرکت عرضه کننده صورت می پذیرد .
مشخصات کلی
ترازوی لیبل پرینتر دیبال مدل tower عرضه شده توسط تکین بوده و طراحی ترازوی دیجیتال اسپانیایی بوده و دارای ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم در توزین می باشد ، ترازو دارای بالاترین امکانات نرم افزاری می باشد .
ویژگی های ترازو لیبل پرینتر تکین مدل دیبال TOWER
    ترازوی اسپانیایی با طراحی زیبا
    بدنه ی ترازو مقاوم و صنعتی
    عملکرد سیستم کاملا فارسی
    امکان طراحی لیبل
    امکان ذخیره ی 5000 تا 10000 قلم کالا
    cd نرم افزار مدیریت ترازو به صورت کاملا فارسی
    امکان دسترسی به کلید های کاربردی به صورت کاملا مستقیم
    گزارش گیری از ترازو با فرمت f4
    ترازوی دیجیتال با قابلیت گزارش گیری از موجودی کالا
    گزارش گیری از فروش کالا در ساعت های مورد نظر
    ترازوی دیبال با امکان گزارش گیری از یک کالا یا تمامی کالا های فروخته شده
    گزارش گیری از موجودی صندوق پول ترازوی دیبال تاور
    دریافت گزارشات دوره ای
    امکان گزارش گیری به صورت تفکیک شده برای هر صندوقدار
    قابلیت کارکرد در شبکه
    امکان کارکرد در شبکه ی به صورت wireless
    ترازوی فروشگاهی با امکان انبار داری
    امنیت بسیار بالا در تعیین رمز عبور
    ترازو با امکان ردیابی کالا ها
    ترازوی تکین با قابلیت فروش تعدادی و وزنی
    امکان صدور فاکتور فروش
    ترازوی لیبل پرینتر با امکان تنظیم لوگو
    ثبت پیام تبلیغاتی در نمایشگر lcd گرافیکی با سایز 240 × 240 دو ظرفه یا وضوح بالا
    امکان چاپ فاکتور به صورت لیبل و رول حرارتی
    امکان تغییر و طراحی لیبل و لوگو
    تعویض آسان و سریع لیبل در ترازوی بارکد زن دیبال
    ظرفیت توزین 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم

مدل ترازوی دیجیتال لیبل پرینتر ظرفیت دقت ابعاد
ترازوی لیبل زن بارکد دار دیبال مدل تاور 30 کیلو گرم دقت 5 گرم

نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی دیجیتال استیل MTH-40S

 عرضه شده توسط شرکت mth می باشد که دارای 40 کیلو گرم ظرفیت با دقت توزین 2 گرم می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازو استیل mth می باشد که ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

ترازو معرفی شده دارای دقت مناسبی در توزین بوده و دارای بدنه ی پوشیده شده از ورق استیل می باشد که در برابر رطوبت و محیط مرطوب یا ریختن آب بر روی بدنه دارای مقاومت می باشد ، ترازوی دیجیتال دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازو ، تعمیرات ترازو را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام می نماید .

قیمت ترازو در قیاس با کیفیت و عمر طولانی ترازو کاملا مناسب و حتی پایین تر از ارزش واقعی تعیین شده است ، خرید ترازو برای امر بسته بندی و استفاده در شیلات توصیه می گردد .
مشخصات کلی
ترازوی استیل نسبت به ترازو های دیگرد مقاوت بیشتری در برابر نفوذ آب داشته و در محیط های مرطوب و با گرد و غبار قابل استفاده می باشد ، خرید ترازو برای فروشگاه یا کارگاه هایی که برخورد مستقیم با محصولات مرطوب
ویژگی های ترازوی دیجیتال استیل mth-40s
    سرعت بالا در توزین و پایدار شدن وزن
    دقت در توزین
    بدنه ی پوشیده شده از استیل
    امکان استفاده از ترازوی دیجیتال در محیط های مرطوب
    سینی توزین ترازو از جنس استیل
    دارای نمایشگر واضح led
    12 ماه گارانتی خدمات
    امکان استفاده از باتری در زمان قطعی برق
    تغذیه ترازوی دیجیتال با برق و باتری


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی اکسل مدل EXCELL GE30

در گروه ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و می توانترازو را به دلیل مقاومت و کارایی بالا در هر دو گروه قرار داد ، ترازوی دیجیتال ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین است ، دیجی اسکال ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

ترازو اکسل ساخت کره بوده و دارای ظاهر شکیل است از ویژگی های برجسته ی ترازو امکان  ارتباطترازوی دیجیتال با کامپیوتر است که نسبت به نمونه مشابهی که امکان ارتباط با کامپیوتر را دارد متفاوت است و با قرار گیری وزن بر روی کفه ی ترازو وزن را به صورت کاملا آنلاین به کامپیوتر ارسال می نماید در صورتی که در نمونه های مشابه با فشردن کلید مشخصی داده ها به کامپیوتر ارسال می گردند اما در این ترازوی فروشگاهی با قرار گیری کالا به صورت آنلاین وزن انتقال می یابد .

نمایشگر ترازو به صورت lcd back light و نور نمایشگر را بر اساس نور محیط ترازو می توان تنظیم نمود ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی اکسل کیفیت و عمر طولانی ترازو را تایید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را پس از اتمام گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی و بر اساس تعرفه ی مصوب انجام می نماید .
مشخصات کلی
ترازوی اکسل ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین بوده ، ترازو دارای بدنه ی مقاوم و صنعتی می باشد که علاوه بر استفاه در فروشگاه ها قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها می باشد .
ویژگی های ترازوی اکسل مدل EXCELL GE30
    ترازوی دیجیتال ساخت کره
    بدنه ی ترازو مقاوم در برابر ضربه و فشار
    ظرفیت توزین 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    امکان ارتباط ترازو به کامپیوتر به صورت آنلاین
    حالت ارتباط ترازوی دیجیتال به کامپیوتر به صورت توزین و نمایش آنی در کامپیوتر
    نمایشگر ترازو به صورت lcd back light
    محاسبه ی قیمت کالا
    توزین دقیق و سرعت در پایدار شدن وزن
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    دارای 12 ماه گارانتی



نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی فروشگاهی علمک دار MTH-50A

در گروه ترازو دیجیتال علمک دار قرار گرفته است که دارای نمایشگر led با وضوح بالا می باشد ، بدنه ی  ترازو از پلاستیک abs فشرده می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه است ، خرید ترازوی دیجیتال برای فروشگاه ها توصیه می شود .

انتخاب ترازوی دیحیتال بنا به نیاز فروشگاه تهیه می گردد و برای صحیح بودن این انتخاب باید جوانب خرید در نظر گرفته شود ، ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای علمک نمایشگر است و 40 حافظه ثبت قیمت کالا را داشته و با ورود قیمت و یا انتخاب حافظه ی قیمت مورد نظر مبلغ کل به صورت اتوماتیک بر روی نمایشگر ظاهر می گردد البته باید کالای مورد نظر نیز بر روی سینی توزین قرار گرفته باشد 

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال تعمیرات ترازو را به مدت 12 ماه در حالت گارانتی و 10 سال به صورت تضمینی خدمات پس از فروش ترازو تعیین می نماید .

 مشخصات کلی
ترازوی فروشگاهی MTH-50A به صورت علمک دار با نمایشگر واضح LED می باشد که دارای 12 ماه گارانتی است ،  ترازو دارای 40 حافظه جهت ثبت و نگه داری اقلام فروخته شده بوده و بدون پرینتر می باشد .

ویژگی های ترازوی فروشگاهی علمک دار MTH-50A
دقت مناسب در توزین
سرعت در پایدار شدن وزن
40 حافظه ی مستقیم جهت ثبت کالا
ترازوی دیحیتال با نمایشگر واضح LED
امکان استفاده مستقیم از برق
دارای باتری و شارژر جهت ذخیره ی برق در صورت عدم دسترسی به برق شهر
بدنه ی  ترازو پوشیده شده از پلاستیک ABS فشرده
سینی توزین ترازو به صورت تخت و در صورت تمایل مشتری به صورت لبه دار
سینی توزین از جنس استیل
دارای 12 ماه گارانتی


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی چینی بدون علمک MTH-40-B

در گروه ترازوی دیجیتال درجه یک چینی قرار گرفته است که دارای بدنه ی پلاستیکی با مقاومت بالا در توزین و تغییرات آب و هوایی است که یکی از بهترین ترازو ها در این گروه بوده و قیمت ترازو نیز در قیاس کیفیت بسیار مناسب است .

خرید ترازوی دیجیتال معرفی شده برای فروشگاه های کوچک و کارخانه ها جهت امر بسته بندی توصیه می گردد ،  ترازو بدون اتصال به برق توسط باتری به مدت 48 ساعت به صورت مداوم قادر به کارکرد می باشد ، بدنه ی  ترازو از جنس پلاستیک فشرده با مقاومت بالا می باشد که سینی توزین ترازوی بدون علمک از جنس استیل و به صورت تخت می باشد که در صورت سفارش مشتری و با قبول هزینه ی سینی ، سینی لبه دار به ترازوی دیجیتال اضافه می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال معرفی شده ،  ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی به صورت رایگان صورت می گیرد و در صورت اتمام گارانتی خدمات 10 ساله آغاز شده و قطعات به صورت فابریک تعویض شده و دارای تعرفه تعیین شده توسط کارخانه ی تولیدی می باشد .

 مشخصات کلی
ترازوی چینی mth در گروه ترازوی فروشگاهی قرار می گیرد که دارای دقت مناسب 2 گرم در توزین است و به صورت بدون علمک می باشد و با باتری به مدت طولانی قابل استفاده می باشد .

ویژگی های ترازوی چینی بدون علمک MTH-40B
توزین دقیق با سرعت بالا در پایدار شدن وزن
بدنه ی  ترازو پوشیده شده با پلاستیک ABS
ظاهر ترازو به صورت بدون علمک
ظرفیت توزین 40 کیلو گرم با دقت 2 گرم
ترازوی دیجیتال MTH دارای 12 ماه گارانتی
امکان استفاده از ترازو با باتری به مدت طولانی
کفه ی توزین از جنس استیل تخت
امکان اضافه نمودن سینی لبه دار به  ترازو در صورت سفارش توسط مشتری
ترازوی فروشگاهی با امکان استفاده و تغذیه از برق شهر و باتری پشتیبان
دارای شارژر داخلی جهت ذخیره برق


نويسنده : مینا نیکنام