ترازوی دیجیتال

ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HT

ترازوی ذکر شده ، ترازوی زرگری می باشد که جهت توزین طلا و مواد ریز گرمی مورد استفاده قرار می گیرد ، توزین توسط ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND بسیار دقیق بوده و به دلیل کیفیت بالا و رعایت استاندارد معتبر جهانی بهترین ترازو شناخته شده است .
ترازوی AND سالهای زیادی است که برترین ترازوهای دیجیتال را تولید می نماید ، قیمت ترازو نسبت به کیفیت آن کاملا عادلانه می باشد اما در قیاس با نمونه های موجود در بازار قیمت ترازوی دیجیتال بسیار بالاتر بوده اما عمر دستگاه بسیار طولانی و مفید می باشد .
به دلیل بالا بودن قیمت ترازو آزمایشگاهی یا گرمی AND ، افراد سود جو از بی اطلاعی خریداران سوء استفاده می نمایند و دستگاه ههای چینی بی کیفیت و ارزان را به جای ترازو های AND معرفی می نمایند و دستگاه ها را به قیمت بالا عرضه می نمایند ، در زمان خرید ترازو حتما به حک شدن اطلاعات ترازو و قید شدن ساخت ژاپن بر روی بدنه ی دستگاه توجه نمایید تا در زمان خرید ترازوی دیجیتال دچار اشتباه نشوید .
دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی AND دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

 تعمیر ترازوی محک مدل 8800 توسط کاربر موجب می گردد تا پس از خرید ترازو در زمان استفاده از ترازو اگر دستگاه به مشکلی برخورد نماید ، کاربر بتواند در کمترین زمان ، مشکل ترازو را بر طرف نماید.

 مشخصات کلی ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HT :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HT ساخت کشور ژاپن توسط کمپانی AND می باشد که با رعایت استاندارد های جهانی بهترین ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی و گرمی را در جهان به برند خود اختصاص داده است .
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HT :
    ترازوی دیجیتال AND ساخت ژاپن
    دقت کاملا واقعی در توزین مواد گرمی و حساس
    مناسب جهت استفاده در طلا فروشی ها و صنعت زرگری
    ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی قابل استفاده در آزمایشگاه ها جهت توزین مواد گرمی
    دقت بالا و ثبات دقت در تمام مدت توزین
    دارای پک حمل و نقل کاملا استاندارد
   ترازو با امکان استفاده و تغذیه توسط برق و باتری پشتیبان
    نمایشگر ترازو آزمایشگاهی با وضوح بالا و رویت از مسیر دور
    صفحه ی نمایش lcd با زمینه ی روشن چراغی
    دید کامل در محیط های تاریک و کم نور
    کالیبراسیون اتوماتیک
    ساختار نیرومند

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین دقت در خطا ابعاد ترازو
ترازوی AND مدل HT 500 گرم 0/1 گرم 13.8 × 13.8 سانتی متر

 

 



:: برچسب‌ها: دقت ترازو , ترازوی دیجیتال ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی گرمی AND مدل SK-EHX

ترازوی ذکر شده،ترازوی بدون علمک با نمایشگر کاملا واضح lcd و زمینه ی روشن چراغی جهت دید بهتر در محیط های تاریک و دید در شب می باشد ، در پک خرید ترازوی آزمایشگاهی و ترازو گرمی سنگ کالیبره ی استیل وجود دارد که جهت کالیبره آسان ترازو قرار دارد و کاربر به آسانی می تواند هر زمان که می خواهد از صحیح بودن عملیات ترازو آگاه گردد و یا ترازوی گرمی را به حالت استاندارد باز گرداند .
ترازوی معرفی شده مناسب برای استفاده در فروشگاه ها برای شمارش قطعات و جهت بسته بندی در کارخانه می باشد و دارای دقت توزین 1 گرم در ظرفیت 15 کیلو گرم بوده که سرعت بالا و دقت فوق العاده در شمارش موجب می گردد در صنعت ترازوی قطعه شمار مانند همیشه ترازوی AND برترین محصول را داشته باشد .
ترازوی دیجیتالی تولید شده توسط کمپانی AND دارای استاندارد معتبر جهانی بوده که در اکثر کشور ها طرفداران بیشماری دارد این نشانه ی کیفیت و استاندارد ترازوی دیجیتال است .
به دلیل قیمت ترازوی دیجیتالی AND افراد سود جود سعی خود را برای ارائه ی ترازوی چینی به جای ترازوی ژاپنی می نمایند تا سود گزافی از این معامله داشته باشند ، توجه داشته باشید زمان خرید ترازوی دیجیتالی AND حتما ترازو را از نمایندگی های اصلی تهیه نمایید و جهت استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در مرکز تعمیرات ترازو تماس بگیرد .
نکته : برای خرید ترازوی دیجیتالی AND اطلاعات دقیق ترازو را چک نمایید و از حک شدن اطلاعات بر روی بدنه اطمینان حاصل نماییدنمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازوی پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است.

 مشخصات کلی ترازوی گرمی AND مدل SK-EHX :
ترازوی گرمی AND مدل SK-EHX ، ترازوی قطعه شمار است که جهت شمارش قطعات در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کفه ی ترازوی دیجیتالی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که قابلیت شست و شو دارد ، ترازوی گرمی AND ساخت ژاپن است .
 ویژگی های ترازوی گرمی AND مدل SK-EHK :
    ترازوی ژاپنی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
    شمارش قطعات همزمان با شمارش
    کفه ی توزین از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت شست و شوی آسان
    نمایشگر ترازو AND به صورت lcd back light
    استفاده ی ترازوی آزمایشگاهی و گرمی از برق شهر و باتری پشتیبان در زمان قطع برق
    ترازو دارای دکمه ی روشن و خاموش
    تعویض آسان تلق نمایشگر در صورت کدر و کثیف شدن
    ساختار نیرومند
    توزین دقیق و سرعت بالا در ثابت نمودن وزن
    دارای علامت تراز و غیر تراز بودن ترازوی گرمی

مدل ترازوی آزمایشگاهی   ظرفیت توزین   حساسیت در خطا   ابعاد کفه ی توزین  
 ehx - 15 15 کیلو گرم  1 گرم  285 × 245 سانتی متر 
 ehx - 30 30 کیلو گرم 1 گرم  285 × 245 سانتی متر 
 sk - 10 dr  10 کیلو گرم  1 گرم   180 × 180 سانتی متر

 



:: برچسب‌ها: ترازو بدون علمک , کالیبره اسان,
نويسنده : مینا نیکنام


قیمت انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی

قیمت انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در دیجی اسکال در تمامی مدل ها ذکر شده است و قیمت ترازو آزمایشگاهی کاملا به روز و بر حسب تعرفه ی کارخانه ی تولید ثبت و رائه می گردد ، خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی از مرکز دیجی اسکال با گارانتی معتبر ارائه می گردد و دیجی اسکال نمایندگی مستقیم تمامی برند های ذکر شده می باشد و همراه با پرسنل با تجربه تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی شناخته شده است ، دیجی اسکال تنهاترین مرکز دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که کسب و کار خود را کاملا قانونی با گارانتی 7 روز تعویض در صورت معیوب بودن ترازوی دیجیتال فروخته شده نموده است .

تمامی قیمت ها کاملا به روز ثب شده است و خرید ترازو از دیجی اسکال همراه با تضمین اصلی بودن کالا و گارانتی معتبر هر ترازو است ، با دریافت مشاوره در زمینه ی خرید در تمامی زمینه های ترازو آزمایشگاهی و یا گرمی موفقیت انتخاب خود را افزایش دهید .


 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی گرمی AND مدل HL

ترازوی فوق برترین برند در صنعت ترازو است، دارای بدنه ی بسیار زیبا و شکیل می باشد ، ترازو به دلیل داشتن دقت 0/1 گرم در توزین مواد گرمی به ترازوی گرمی معرفی می گردد ، ترازوی دیجیتال AND مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها و طلا فروشی ها می باشد 
ترازوی گرمی دارای سینی استیل ضد زنگ با امکان شست و شو است و نمایشگر ترازو lcd کاملا واضح همران با نمایشگر اتمام باتری برای آگاهی یافتن کاربر از وضعیت باتری می باشد .
عمر و مقاومت بالا و ظاهر بسیار شکیل و کاربردی ترازوی دیجیتال ، از سویی نیز رعایت استاندارد های معتبر جهانی موجب می گردد که در صنعت ترازوی آزمایشگاهی و گرمی محصولات AND حتی با در نظر گرفتن قیمت ترازو که نسبت به ترازو دیجیتالی های دیگر بسیار گران می باشد اما طرفداران زیادی دارد .
خرید ترازوی AND به دلیل وجود نمونه های تقلبی این دستگاه حتما با توجه داشتن و آگاهی یافتن از ترازو اقدام به خرید نمایید و ترازوی گرمی از نمایندگی های رسمی ترازوی AND تهیه نمایید .
دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازوهای AND محصولات را 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات ترازو را تضمین می نماید دفترچه راهنمای ترازوی محک مدل 8800 در جهت آسایش مشتریان طراحی شده است و برای نصب و راه اندازی ترازو می توانید از صفحه راهنمای ترازو استفاده نموده و ترازو محک را نصب نمایید و در زمان بروز مشکل در ترازوی دیجیتال با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید.

 مشخصات کلی  ترازوی گرمی AND مدل HL :
ترازوی گرمی AND مدل HL ساخت ژاپن همراه با استاندارد معتبر جهانی مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها و طلا فروشی ها با عنوان ترازوی زرگری می باشد ، کفه ی ترازو قابل انتخاب در دو مدل گرد و مربع که بنا به درخواست خریدار تعیین می گردد .
 ویژگی های ترازوی گرمی AND مدل HL :
    ترازوی دیجیتال AND ساخت ژاپن با رعایت استاندارد های معتبر جهانی
    سرعت بالا در پایدار نمودن وزن و دقت فوق العاده در توزین مواد گرمی
    امکان جا به جایی و حمل آسان
    استفاده از طریق باتری ترازو نمایشگر هشدار دهنده برای اعلام اتمام باتری BATLOW
    ساختار نیرومند
    جنس بدنه از پلاستیک فشرده ی استاندارد
    کفه ی ترازو به شکل مربعی با ابعاد مناسب
    کفه ی توزین ترازوی دیجیتالی قابل جدا شدن
    دارای کیبرد روشن و خاموش و صفر نمودن
    نمایشگر lcd واضح
    سینی ترازوی AND قابل شست و شو
    زاویه دید مناسب جهت دید بهتر
   ترازو امکان استفاده از برق شهر و باتری پشتیبان

مدل دستگاه   ظرفیت توزین   دقت در توزین   ابعاد کفه ی توزین ترازوی گرمی
 hl - 400  400 گرم  0/1 گرم  135 × 136 سانتی متر

 

 



:: برچسب‌ها: کفه توزین , ترازوی گرمی ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL

ترازوی معرفی شده در گروه ترازوهای حساس قرار گرفته است که به دلیل دقت بالا قابل استفاده در طلا فروشی ها به عنوان ترازوی زرگری می باشد ، قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND نسبت به نمونه های دیگر بالا تر می باشد در صورتی که در قیاس کیفیت ترازوی دیجیتال AND برترین محصولات را در جهان ارائه می دهد .
ترازوهای AND در جهان کاملا شناخته شده و دارای استاندارد معتبر جهانی می باشند ، در صنعت ترازو آزمایشگاهی محصولات این شرکت به عنوان برترین و با کیفیت ترین ترازو معرفی گردیده است و با توجه به صادرات ترازو AND به تمام دنیا به سهولت می توان دریافت که  طرفداران این ترازوی دیجیتال در تمام دنیا وجود دارند که این نکته خود معرف کیفیت ترازوی دیجیتال AND است .
نکته ی قابل توجهی در خرید ترازوی آزمایشگاهی AND است که باید حتما زمان خرید رعایت گردد ، از آنجایی که قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND نسبت به نمونه های دیگر بسیار بالا می باشد از این رو افراد سود جو با معرفی ترازو چینی تحت عنوان ترازوی ژاپنی سود چشمگیری دریافت می نمایند و متاسفانه این روند رو به افزایش می باشد .
پس از خرید ترازوی AND برای استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید ، دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی AND می باشد و محصول را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید قیمت ترازو یکی از آیتم های خرید ترازو است ، زمان خرید علاوه بر کیفیت ترازو گزینه ی دیگری نیز وجود که برای خریدار اهمیت بالایی دارد که قیمت ترازوی دیجیتال است .

 مشخصات کلی ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL ساخت ژاپن توسط کمپانی AND می باشد ، ترازو دارای کفه ی توزین گرد و استیل بوده و ظاهر ترازوی آزمایشگاهی با ساختاری کاملا نیرومند است ، ترازوی دیجیتال AND دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
 ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HL :
    ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
    امکان دید واضح از زوایای مختلف
    کالیبراسیون کاملا دیجیتال
    ترازوی AND دارای امکان stand by جهت ذخیره ی بیشتر باتری و استفاده ی کمتر از برق
    امکان جا به جایی ترازوی دیجیتالی با باتری 6AA
    جا به جایی آسان ترازوی دیجیتال
    هشدار دهنده ی مقدار انرژی باتری ترازو BATLOW
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده ی استاندارد
    کیبرد عملیاتی روشن و خاموش ، صفر کننده ی توزین
    دقت ترازو بسیار فوق العاد در توزین
    قابل استفاده در طلا فروشی ها با عنوان ترازوی زرگری
    قابل استفاده در آزمایشگاه ها با عنوان ترازو آزمایشگاهی
    قابل استفاده در فروشگاه ها با عنوان ترازوی گرمی
    نمایشگر lcd با وضوح کامل
    صفحه ی کیبرد ترازو با امکان تعویض
    تلق نمایشگر قابل تعویض
    ترازوی آزمایشگاهی دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال است

مدل ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی  ظرفیت توزین    حساسیت در توزین  ابعاد کفه ی توزین 
 hl - 100  100 گرم  0/01 گرم Ø 85 mm
 135 × 136 سانتی متر

نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GE

ترازوی معرفی شده ساخت ژاپن می باشد ، محفظه ترازوی دیجیتال موجب عدم تاثیر هوای محیط ترازو می گردد و توزین دقیق تر انجام می گیرد ، ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND با استاندارد های معتبر جهانی یکی از بهترین ها در صنعت ترازوی دیجیتالی شده است 
توزین با محفظه در ترازوی دیجیتالی دقت بالا انجام می گیرد ، ترازویAND دارای بدنه ی بسیار شکیل و مقاوم می باشد که در ساخت بدنه از بهترین پلاستیک فشرده و نشکن استفاده شده است ، محفظه ی توزین به صورت شفاف بوده که از بیرون محفظه کاملا داخل صفحه واضح است و صفحه نمایشگر از جنس lcd می باشد که با اعداد درشت و واضح قابل رویت از فاصله ی دور است ، تلق نمایشگر ترازو آزمایشگاهی  قابل تعویض است و کاربر پس از خرید ترازو تمام قطعات ترازو را در زمان بروز مشکل از نمایندگی تهیه می نماید .
دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی AND می باشد که ترازو خریداری شده را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازو را 10 سال تضمین می نماید .
پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات ترازو با مشاورین ما در مرکز تعمیر ترازو تماس حاصل نمایید و از دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز خودداری نمایید .
قیمت ترازوی آزمایشگاهی AND نسبت به نمونه های دیگر بالاتر اما دلیل گران بودن ترازوی AND استفاده از بهترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا است ، ترازوی دیجیتالی AND کاملا وارداتی بوده و توزین بسیار دقیقی دارد  تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را به ما بسپارید ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی با برند های معروف سارتریوس آلمان و AND ژاپن و کیا می باشد ، دیجی اسکال با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر ترازوی آزمایشگاهی معتبر ترین مرکز جهت تعمیر ترازو می باشد .

 مشخصات کلی ترازو آزمایشگاهی AND مدل GE عبارتند از :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GE ساخت ژاپن توسط کمپانی AND می باشد که یکی از بهترین تولید کننده های ترازوی آزمایشگاهی را در جهان است ، کیفیت توزین و عمر طولانی ترازو های دیجیتال AND موجب گردیده است که در سراسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد .
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GE شامل :
    ترازوی دیجیتال AND ساخت ژاپن دارای استاندارد های معتبر جهانی
    ترازوی دقیق مناسب استفاده در آزمایشگاه های مدرن
    امکان تنظیم در حالت های مختلف وزن
    پک خرید ترازوی آزمایشگاهی AND دارای سی دی نرم افزار ویندوز
    محفظه ی توزین شفاف با درب های کشویی
    دارای پورت RS232 جهت ارتباط ترازو با کامپیوتر و چاپگر جانبی
    ترازو دیجیتال آزمایشگاهی همراه با سنگ کالیبره ی استاندارد
    با عملیات سنجش دقیق ACAL
    ترازوی AND با کالیبراسیون فول دیجیتال
    محفظه ی توزین با حالت آزمایشگاهی جهت بیرون نگه داشتن هوا بیرون محفظه ی توزین
    ترازوی AND دارای توزین بسیار دقیق 0.001 گرم با سرعت فوق در پایدار شدن وزن
    امکان ارتباط ترازو با کامپیوتر و چاپگر جانبی

مدل ترازوی آزمایشگاهی ظرفیت دقت در خطا  ابعاد ترازو
 GE 200 200 گرم  0.001 گرم  Ø 85 mm 

ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GE در ظرفیت دیگری نیز تولید می گردد که توسط خریدار قابل انتخاب است . 


 مدل ترازوی دیجیتال  ظرفیت توزین  حساسیت ابعاد
 GE 300  300 گرم 0.001 گرم Ø 85 mm

 


 



:: برچسب‌ها: کیفیت توزین,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH202

ترازوی ذکر شده با محفظه حالت آزمایشگاهی را فراهم نموده و استفاده از ترازوی آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها موجب می گردد ترکیب دارو و مواد شیمیایی با اطمینان انجام و امکان خطا در دقت از بین رود ، ترازو آزمایشگاهی دارای دقت 0.00001 گرم است
در آزمایشگاه ها برای محاسبات آزمایشگاهی نیاز به ترازوی دیجیتالی وجود دارد که بتواند یک صد هزارم گرم را توزین نماید تا در آزمایش های حساس و ترکیبات دارویی آزمایش صحیح انجام گیرد .
ترازوی آزمایشگاهی AND علاوه بر داشتن دقت 5 صفر دارای امکان کالیبره ی اتوماتیک است که دارای اهیمت زیادی است ، زمانی که ترازو دارای کالیبره ی فول دیجیتال باشد به مفهوم این است که اگر ترازو از حالت کالیبره خارج گردد بلافاصله به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک به حالت کالیبره باز میگردد .
دیجی اسکال در گروه آزمایشگاهی ترازو را تایید و به مدت 12 ماه گارانتی می نماید و خدمات پس از فروش ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید .
در زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی توجه داشته باشید که ترازوی AND دارای ظاهر بسیار شکیل با بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک فشرده ی بسیار شفاف و مقاوم می باشد ، از سویی نیز باید این نکته را در نظر داشت که ترازوی آزمایشگاهی AND بسیار گران می باشد از این رو افراد سود جو در تلاش می باشند که نمونه های تقلبی و بی کیفیت را با برند AND بفرشند تا سود گزاف از این معامله به دست بیاورند .به اطلاعات درج شده به بر روی بدنه ی ترازو توجه نمایید و از تقلبی نبودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND تعمیرات ترازو را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام می دهد تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND به دلیل داشتن قطعات فوق حساس آزمایشگاهی تنها توسط ابزار دقیق دیجیتالی صورت می پذیرد ، ترازوی آزمایشگاهی AND گران قیمت ترین ترازوی دیجیتالی است ، کیفیت بدنه ، ساختار نیرومند و توزین دقیق ترازو از ویژگی های برجسته ی AND می باشد.

 مشخصات کلی ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH202 عبارتند از :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH202 ساخت ژاپن دارای استاندارد های معتبر جهانی می باشد ، بدنه ی ترازوی دیجیتالی پوشیده شده از جنس پلاستیک فشرده است .
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH202 شامل :
    ترازوی دیجیتال AND ساخت ژاپن دارای استاندارد های معتبر جهانی
    دقت بالا در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن
    کالیبراسیون ترازو به صورت کاملا دیجیتال
    عملیات سنجش دقیق ACAL
    ترازوی آزمایشگاهی همراه با سنگ کالیبره ی استاندارد
    توزین با واحد های مختلف توزین
    مناسب جهت تنظیم غلظت و وزن مغناطیسی مواد
    دقت ترازوی آزمایشگاهی 0.00001 گرم
    انجام عملیات درصد ، مقایسه و شمارش
    ساختاری نیرومند
    تغذیه ی ترازوی دیجیتال از طریق برق و باتری پشتیبان
    اتصال ترازوی دقیق آزمایشگاهی به کامپیوتر و چاپگر جانبی
    محفظه ی توزین جهت توزین وزن خالص مواد بدون دخالت هوای محیط ترازو
    نمایشگر ترازو lcd
    استفاده ی ساده و آسان
    کابل اتصال ترازو به کامپیوتر
    ظرفیت توزین تا 210 گرم

مدل ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی ظرفیت توزین  دقت در خطا  ابعاد باسکول 
GH202 210 گرم 0.00001 گرم Ø 85 mm 

کد کالا :1420
نام انگلیسی :AND SCALE GH 202
موجودی کالا : 0
تعداد فروخته شده : 0
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ژاپن
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 210 گرم
دقت در توزین : 0/00001 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
چاپگر: قابلیت اتصال
نوع نمایش : LCD
ساختار ظاهری : بدون علمک
شارژر : دارد
جنس بدنه : پلاستیک فشرده ABS
نوع سینی : تخت
برند :A&D
مدل :AND GH 202
اتصالات شبکه :اتصال به کامپیوتر
ابعاد : 9 × 9 سانتی متر
جنس سینی : استیل
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل :
گارانتی محصول : 12 ماه

 

 

 

 

 

نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH

ترازوی فوق ساخت AND ژاپن است ، ترازوی آزمایشگاهی تولید شده توسط AND با رعایت استاندارد های معتبر جهانی بهترین ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در سراسر جهان شناخته شده و دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND کیفیت ترازو را تایید می نماید .
ترازوی دیجیتال در آزمایشگاه ها نیاز اساسی به حساب می رود زیرا در ترکیب مواد و یا مقایسه مواد برای تولید ماده ای جدید نیاز به ترازوی دیجیتالی است که دارای دقت بالا و امکان محاسبه باشد که طبق قانون تعریف شده محاسبه ای دقیق انجام دهد برای صنعت ترازو آزمایشگاهی پیشنهاد دیجی اسکال تنها ترازوی آزمایشگاهی AND می باشد که دارای کیفیت بی نظیر و عمر مفید ترازو است .
دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND دستگاه اصل ژاپن را با گارانتی اصلی عرضه می نماید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام می دهد و خدمات ارائه شده پس از گارانتی را با استفاده از قطعات فابریک توسط پرسنل آموزش دیده به انجام می رساند ، در زمان خرید ترازو توجه فرمایید که حتما ترازوی AND را از نمایندگی تهیه نمایید .
قیمت ترازو در سایت دیجی اسکال کاملا به روز می باشد تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی با داشتن قیمت های بسیار گران ترازوی آزمایشگاهی موجب می گردد تا زمان تعمیر ترازو ، مشتری سعی داشته باشد ترازوی دیجیتال خود را به مرکزی مطمئن جهت تعمیر بسپارد ، دیجی اسکال معتبر ترین مرکز تخصصی تعمیرات ترازو شناخته شده است .

 مشخصات کلی ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH عبارتند از :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH ساخت ژاپن می باشد که دارای بدنه ی مقاوم پوشیده شده از بهترین پلاستیک فشرده می باشد که موجب گردیده ظاهر ترازو بسیار شکیل گردد
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GH شامل :
    ترازوی دیجیتال AND ساخت ژاپن دارای استاندارد های معتبر جهانی
    دقت فوق العاد در توزین مواد با سرعت بی نظیر در پایدار شدن وزن
    ساختار کاملا نیرومند با استفاده از برترین قطعات
    به کار گیری پیشرفته ترین متدد روز
    ترازو همراه با سی دی نرم افزار ویندوز
    درب های شفاف از جنس پلاستیک فشرده با امکان استفاده ی آسان
    حالت های متفاوت توزین با امکان انتخاب و تنظیم
    اجرای دستورات برنامه GLP توسط ترازو
    ترازوی دقیق آزمایشگاهی
    کالیبراسیون فول دیجیتال
    نمایشگر و کیبرد ترازو با پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار
    امکان ارتباط ترازو آزمایشگاهی  به کامپیوتر و پرینتر

مدل ترازوی آزمایشگاهی ظرفیت ترازو دقت در توزین ابعاد سینی توزین
GH-252 101g 0.00001g 8.5cm × 8.5Cm

ترازوی آزمایشگاهی مدل gh در ظرفیت های زیر نیز تولید می گردد که بر اساس ظرفیت ترازوی دیجیتال دقت در توزین نیز تغییر می گردد .


مدل ترازوی آزمایشگاهی ظرفیت توزین دقت در خطا ابعاد سینی توزین 
GH-252 252g 0.0001g 8.5cm × 8.5Cm
GH-300 310g 0.0001g 8.5cm × 8.5Cm
GH-200 210g 0.0001g 8.5cm × 8.5Cm
GH-120 120g 0.0001g 8.5cm × 8.5Cm

کد کالا :1415
نام انگلیسی :AND SCALE GH
موجودی کالا : 0
تعداد فروخته شده : 0
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ژاپن
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 100 گرم
دقت در توزین : 0/00001 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
چاپگر: قابلیت اتصال
نوع نمایش : LCD - LED
ساختار ظاهری : بدون علمک
شارژر : دارد
جنس بدنه : پلاستیک فشرده ABS
نوع سینی : تخت
برند :A&D
مدل :AND GH
اتصالات شبکه :اتصال به کامپیوتر
ابعاد : 9 × 9 سانتی متر
جنس سینی : استیل
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل :
گارانتی محصول : 12 ماه

 

 

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل HR

ترازوی ذکر شده ساخت کشور ژاپن توسط کمپانی AND تولید می گردد ، ترازوی آزمایشگاهی AND دارای دقتی معادل یک صدم گرم در ظرفیت 200 گرم است که توزین در محفظه انجام می گردد که از تاثیر هوا بر وزن جلوگیری نموده و موجب توزین دقیق تر می گردد تعمیر ترازوی آزمایشگاهی کاملا تخصصی است و باید توسط افرادی صورت پذیرد که قبلا آموزش های لازم در زمینه ی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی و شناخت قطعات ترازو آزمایشگاهی را گذرانده باشد تنها در این صورت می توان تعمیرات ترازو را به مرکز یا فرد مورد نظر بسپارید.

کد کالا :1410
نام انگلیسی :AND SCALE HR
موجودی کالا : 0
تعداد فروخته شده : 0
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ژاپن
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/0001 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
چاپگر: قابلیت اتصال
نوع نمایش : LCD - LED
ساختار ظاهری : بدون علمک
شارژر : دارد
جنس بدنه : پلاستیک فشرده ABS
نوع سینی : تخت
برند :AND
مدل :AND HR
اتصالات شبکه :اتصال به کامپیوتر
ابعاد : 9 × 9 سانتی متر
جنس سینی : استیل
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل :
گارانتی محصول : 12 ماه

 

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF

ترازوی معرفی شده طراحی و تولید شده توسط کارخانه ی AND در ژاپن می باشد ، ترازوی آزمایشگاهی AND به دلیل کیفیت فوق العاده در توزین یکی از برترین برند های صنعت ترازوی آزمایشگاهی شناخته شده است و تولیدات این شرکت به سراسر جهان ارسال می گردد و ایران یکی از کشورهایی است که ترازو آزمایشگاهی مصرفی خود را از AND تهیه می نماید و یکی از نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND می باشد ، ترازوی AND در تمامی مدل ها دارای ساختاری نیرومند و مقاوم می باشد که عمر ترازو را افزایش می دهد
خرید ترازوی آزمایشگاهی AND در آزمایشگاه یک نیاز اساسی می باشد زیرا این دستگاه دارای استاندارد های معتبر جهانی بوده و دقت قید شده بر روی بدنه ی ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کاملا واقعی و دقیق می باشد و در آزمایشگاه ها به دلیل حساسیت بالا در زمان ترکیب مواد نیاز به دستگاهی است که میزان خطای ترازو صفر باشد و در ترکیب مواد بسیار ریز آزمایشگاهی خلل ایجاد ننماید .
دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND دستگاه ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی در مدت گارانتی به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی با تعرفه ی مصوب کمپانی AND انجام می دهد تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی در دیجی اسکال با ارائه ی گارانتی پس از تعمیرات صورت می پذیرد ، digi scale نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND خدمات انجام شده و قطعات تعویض شده را گارانتی می نماید و تمامی خدمات ترازو توسط افراد آموزش دیده صورت می پذیرد .
 مشخصات کلی ترازو آزمایشگاهی AND مدل GF عبارتند از :
ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF ساخت کارخانه ی AND ژاپن می باشد ، ترازوی آزمایشگاهی AND در ظرفیت های گوناگون تولید شده و به سراسر کشور های جهان ارسال می گردد .
ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF شامل :
    ترازوی آزمایشگاهی GF ساخت ژاپن
    دارای استاندارد های معتبر جهانی
    ترازو با امکان اجرای عملیات درصد ، شمارش و مقایسه
    قابل تنظیم در چندین حال توزین
    اجرای عملیات سنجش ددقیق ACAL
    نمایشگر فلور سنت
    نمایشگر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار
    کیبرد ترازوی دیجیتال کاملا ضد آب ضد گرد و غبار
    قابلیت اجرای دستورات GLP | GMP | ISO
    ترازو مجز به سیستم هیبرید جدید SHS
    ترازوی آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین آزمایشگاهی
    سی دی نرم افزار ویندوز
    امکان ارتباط ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی با کامپیوتر
    امکان ارتباط ترازوی آزمایشگاهی AND با پرینتر
    ترازوی AND ساخت ژاپن همراه با گارانتی 12 ماه

مدل ترازوی آزمایشگاهی AND ظرفیت دقت در خطا ابعاد
AND GH 200 210 گرم 0.001 گرم 128 × 128 میلیمتر
AND GH 300 310 گرم 0.001 گرم 128 × 128 میلیمتر
AND GH 400 4100 گرم 0.001 گرم 128 × 128 میلیمتر
AND GH 600 6100 گرم 0.001 گرم 128 × 128 میلیمتر
AND GH 1200 1200 گرم 0.01 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 2000 2100 گرم 0.01 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 3000 3100 گرم 0.01 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 4000 4100 گرم 0.01 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 6100 6100 گرم 0.01 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 6000 6100 گرم 0.1 گرم 165 × 165 میلیمتر
AND GH 8000 8100 گرم  0.1 گرم 165 × 165 میلیمتر

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ترازو ازمایشگاهی, خدمات ترازو , نمایندگی ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازو آشپزخانه محک

مناسب برای توزین مواد غذایی در آشپزخانه منازل می باشد ، ترازو محک برای استفاده در آشپزخانه ی منازل نیز ترازو دیجیتالی نیز تهیه دیده است که نیاز کاربران خانگی را نیز بر طرف ساخته است ، استفاده از ترازو محک بسیار ساده می باشد و در صورت عدم استفاده از ترازو ، دستگاه به صورت اتوماتیک برای ذخیره ی بیشتر باتری به حالت خاموشی موقت رفته و با قرار دادن مواد به حالت روشن باز می گردد .

ظاهر شکیل و رنگ بندی متنوع ترازو دیجیتال موجب می گردد تا انتخاب مشتریان در نوع رنگ محدود نبوده و بر اساس ویترین منزل ، ترازو آشپزخانه نیز تنوع داشته و مطابق با سلیقه و خواست مشتری انتخاب گردد ، مدل ترازوی دیجیتال به صورت بدون علمک بوده و کاربر در زمان استفاده با علمک دستگاه مشکل نخواهد داشت و برای آشپزخانه ی منازل ترازو بدون علمک بسیار مناسب تر از مدل علمک دار است .

قیمت ترازو بسیار مناسب بوده و در قیاس با کیفیت کار محصول می توان گفته مبلغ دستگاه بسیار کم تر از کیفیت ترازو می باشد .

ترازو خانگی محک متاسفانه دارای گارانتی نمی باشد اما کیفیت ترازو مورد تایید digi scale بوده و به مدت 1 ماه دستگاه توسط این مرکز برای اطمینان مشتریان گارانتی می گردد .

جهت تعمیر ترازو و استفاده از خدمات با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش ترازو تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی

ترازو آشپزخانه محک در گروه ترازو خانگی قرار گرفته است که در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد و تغذیه ترازو تنها از طریق باتری می باشد و تنها در مدل سینی تخت عرضه می گردد .

مشخصات ویژه ترازو آشپزخانه محک

    وزن ترازو 620 گرم می باشد که امکان جا به جایی آسان را ایجاد می نمایید
    ظرفیت دستگاه 5 کیلو گرم می باشد که این توزین با حساسیت 2 گرم انجام می گیرد
    نوع نمایشگر ترازو آشپزخانه به صورت LCD BACK LIGHT می باشد که موجب ذخیره برق بیشتری می گردد
    نوع باتری ترازو به صورت کتابی با تغذیه 9V می باشد
    ترازو محک مناسب برای استفاده در منازل
    دارای تنوع رنگ
   ترازو محک ساخت ایران


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آشپزخانه ی کمری

ساخت چین با برند کمری می باشد که در میان ترازو های چینی موجود در بازار دارای کیفیت بیشتری است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده به صورت ترازو بدون علمک می باشد که بیشتر در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد .

در آشپزخانه ی منازل جهت بسته بندی مواد از ترازوی گرمی استفاده می نمایند که دارای دقت بالایی باشد و از سویی نیز ظاهر شکیل و کوچکی داشته باشد ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل کمری انتخاب مناسبی خواهد داشت .

ترازو کمری با دقت 5 گرم در ظرفیت 10 کیلو گرم توزین می نماید ، تغذیه ترازو از باتری می باشد که باتری ترازو به مدت بسیار طولانی برق به دستگاه می رساند زیرا دستگاه با آماده به کار موقت در زمان عدم استفاده از ترازو ، باتری را ذخیره نگه می دارد .

دیجی اسکال ترازوی دیجیتال  را جهت مصارف خانگی تایید و کیفیت توزین ترازوی خانگی را تضمین می نماید ، جهت تعمیرات ترازوی دیجیتال با واحد خدمات ما تماس بگیرد تا در اسرع وقت جهت تعمیر ترازو ارسال گردد .

مشخصات کلی

ترازوی آشپزخانه ی کمری مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ی منازل می باشد از سویی دیگر نیز از ترازوی دیجیتال در قسمت بسته بندی مواد نیز قابل استفاده است .
ویژگی های ترازوی آشپزخانه ی کمری
    توزین دقیق با سرعت بالا
    ظرفیت ترازو 5 کیلو گرم با دقت 1 گرم
    نمایشگر کاملا واضح led با امکان رویت از فاصله ی چند متری
    بدنه ی پلاستیکی مقاوم از جنس abs فشرده
    سینی توزین ترازو از جنس شیشه ی نشکن
    ابعاد ترازوی دیجیتال 18 × 20 سانتی متر
    توزین ترازو در چندین واحد وزنی
    ترازوی دیجیتال ساخت چین

 



:: برچسب‌ها: ترازو کمری , بدنه پلاستیکی ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی آشپزخانه ی جادور مدل JK-01

ساخت کارخانه ی تایوانی جادور می باشد که تمامی محصولات خود را با گارانتی 12 ماه ارائه می دهد ، دستگاه jk-01 ترازوی خانگی محسوب می گردد که برای توزین مواد غذایی در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد .

ترازوی خانگی معرفی شده با ظرفیت 3 کیلو گرم و دقت توزین 1 گرم جهت توزین مواد گرمی در آشپزخانه ی منازل به کار می رود ، بدنه ی ترازو از جنس پلاستیک فشرده و کاسه ی پلاستیکی شفاف می باشد که قابل شست و شو می باشد ، تغذیه ی ترازو توسط باتری می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال آشپزخانه دستگاه معرفی شده را دارای کیفیت و عمر طولانی معرفی می نماید ، جهت تعمیر ترازو و یا اطلاع از قیمت  ترازوی دیجیتال با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی

ترازوی آشپزخانه ی جادور مدل jk-01 جهت استفاده در آشپزخانه ی منازل طراحی شده است و بر خلاف تصوری که از ترازوی آشپزخانه ایجاد شده است این ترازو دارای کیفیت فوق العاده ای در توزین است .
ویژگی های ترازوی آشپزخانه ی جادور مدل jk-01

    ترازوی خانگی با امکان جا به جایی آسان
    نمایشگر بسیار واضح lcd
    پارسنگ الکترونیکی
    دارای دو کلید عملیاتی
    ترازوی آشپزخانه با امکان خاموشی موقت در صورت عدم استفاده از ترازو
    بدنه ی ترازو پوشیده شده از پلاستیک abs فشرده
    قطر کاسه ی ترازو 120
    ابعاد دستگاه 190 × 140 × 40 میلیمتر
    وزن  ترازوی دیجیتال 290 گرم
    ترازو آشپزخانه ی جادور ساخت تایوان

مدل ترازوی آشپزخانه ظرفیت توزین  دقت در توزین ابعاد ترازوی خانگی
jadever jk01-3000 3 کیلو گرم 1 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر
jadever jk01-1000 1 کیلو گرم 0/5 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر
jadever jk01-500 500 گرم 0/1 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر


:: برچسب‌ها: ابعاد ترازو ,
نويسنده : مینا نیکنام