ترازوی دیجیتال

ترازوی بارکد خوان پرینتر دار دیجی RM60

جدید ترین ترازوی دیجیتال در میان محصولات دیجی می باشد ، ترازو دیجی ساخت کشور ژاپن با رعایت استاندارد های توزین و با بکار گیری جدید ترین و پیشرفته ترین متد روز دنیا می باشد ، خرید ترازوی فروشگاهی دیجی دارای 12 ماه گارانتی می باشد .

ترازوی دیجیتال دیجی یک برند معروف در صنعت ترازوی فروشگاهی می باشد که از نظر طراحی و کیفیت ترازو در گروه برترین ها شناخته شده است ، ترازوی دیجی مدل rm60 تفاوت چندانی با مدل sm100 ندارد و تنها تفاوت این ترازو ها پرینتر لیبل می باشد که ترازوی دیجیتال مدل rm60 فیش پرینتر بوده و ترازو دیجیتال مدل sm100 علاوه بر فیش پرینتر ، لیبل زن نیز می باشد ، خرید ترازوی ژاپنی دیجی مناسب هر فروشگاهی می باشد با خرید ترازوی دیجیتال معرفی شده علاوه بر داشتن ترازوی فروشگاهی یک سیستم فروش نیز تهیه شده است زیرا ترازو علاوه بر صدور رسید اقلام وزنی امکان صدور فاکتور فروش اقلام غیر وزنی را دارد و از ویژگی های برجسته ای که ترازو را به یک سیستم فروش تبدیل می نماید امکان اتصال ترازو به بارکد خوان می باشد که از این رو نیز ترازو RM60 را به ترازوی بارکد خوان معروف می نماید .

دیجی یکی از با کیفیت ترین ترازو های دیجیتالی است که در ایران قابل انتخاب و استفاده می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال دیجی ، کیفیت و عمر مفید و طولانی ترازو را تضمین می نماید و ترازو DIGI را در گروه پیشنهاد ویژه معرفی می نماید و ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

مشخصات کلی

ترازوی فیش پرینتر دیجی یک سیستم کامل فروش می باشد که علاوه بر دارا بودن سیستم توزین امکان اتصال به بارکد خوان را داشته و به صورت سیستم فروش نیز قابل استفاده است ، ترازو دارای ظرفیت 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم در توزین است .
ویژگی های ترازوی بارکد خوان پرینتر دار دیجی RM60

    امکان کارکرد ترازو به صورت طولانی مدت با باتری و بدون نیاز به برق
    دارای نمایشگر LCD با وضوح بالا در نمایش معادل 32 × 202 نقطه به صورت ماتریسی
    کلید های عملیاتی 42 حافظه ی مستقیم
    حافظه ی 1 مگابایت با امکان ارتقاء تا 2 مگابایت
    نمایشگر دو طرفه با زمینه ی نوری با بالاترین امکان قرائت و وضوح
    گزارش گیری آسان و امکان ثبت کالا به صورت نامحدود
    ترازوی فروشگاهی با امکان اتصال آسان و سریع به کامپیوتر و امکان شبکه شدن سیستم
    ذخیره اطلاعات در USB با امکان انتقال آسان اطلاعات به سیستم دیگر
    امکان استفاده از ترازوی دیجیتال در مقابل نور خورشید
    اتصال ترازوی دیجی به بارکد خوان
    امکان ثبت و گزارش دهی اقلام غیر وزنی و بارکد دار
    ترازو DIGI دارای پرینتر جهت صدور فیش
    کنترل موجودی و انبار داری
    نمایش سریع و آسان وزن
    سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    صدور فاکتور فروش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
    ترازوی ژاپنی دیجی با طراحی فوق العاده
    امکان کوتاه یا بلند نمودن علمک ترازو در صورت تمایل
    ترازوی دیجی ساخت کشور ژاپن همراه با 12 ماه گارانتی

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو رومیزی کمری

 در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است ، این ترازو از قطعات چینی در ایران تولید شده است که به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده و عمر طولانی پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، دقت توزین ترازو در ظرفیت 30 کیلو گرم 1 گرم می باشد .

ترازو معرفی شده دستگاه ساده ای می باشد که علاوه بر نمایش وزن کالا امکان محاسبه قیمت کالا را نیز دارد ، از ویژگی های برجسته ی ترازوی دیجیتال علاوه بر دقت 1 گرم ، باتری داخلی و شارژر بسیار قدرتمند می باشد که امکان نگهداری برق را به مدت 48 ساعت با استفاده ی مداوم را دارد ، نمایشگر ترازو در صورت عدم استفاده از ترازو فروشگاهی به حالت آماده به کار انتقال می یابد و این موجب ذخیره ی باتری در شارژر می گردد .

ظاهر ترازو دیجیتالی به صورت علمک دار با نمایشگر دو طرفه که موجب امکان دید اطلاعات توزین برای مشتری و فروشند به واضحی کامل می گردد ، دیجی اسکال نمایندگی ترازو دستگاه را به مدت 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ترازورا نیز 10 سال تایید می نمایید .

جهت تعمیرات ترازوی دیجیتال با مرکز از خدمات ترازو در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید تا خدمات انجام شده برای ترازو با گارانتی و در مرکزی مطمئن صورت پذیرد .

مشخصات کلی

ترازو رومیزی کمری دارای بدنه ی بسیار شکیل و طراحی فوق العاده ای می باشد که در ایران با استفاده از قطعات چینی تولید می گردد ، ترازوی دیجیتال مدل کمری دارای علمک نمایشگر به صورت دو طرفه می باشد که در دو مدل led و lcd قابل انتخاب می باشد .
ویژگی های ترازو رومیزی کمری

    توزین دقیق همراه با سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    نمایشگر ترازو در زمان خرید ترازو قابل انتخاب در دو مدل lcd و led
    ظرفیت ترازو 30 گرم با دقت 1 گرم
    ابعاد ترازوی دیجیتال 34 × 36 سانتی متر
    بدنه ی دستگاه از پلاستیک فشرده ی نشکن
    باتری ترازو با امکان ذخیره ی برق به مدت 48 ساعت
    دارای سینی استیل
    محاسبه وزن و قیمت کالا ها
    ترازو فروشگاهی با امکان ذخیره ی قیمت کالا ها
    جمع و محاسبه چندین قلم کالا به صورت پی در پی

 

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازوی دیجیتال بارکد زن سوما مدل str101-p

 ساخت سوما الکترونیک می باشد ، در طراحی ترازوی دیجیتال سوما از ویژگی های برجسته ی تولید بارکد واقعی برای هر کالا و چاپ فاکتور بر رول حرارتی می توان اشاره نمود و قیمت ترازو را مناسب و به صرفه دانست .

ترازو دیجیتال سوما الکترونیک با تولید بارکد واقعی امکان انتقال اطلاعات وزنی و نیز کالا های غیر وزنی که دارای بارکد کالا نیستند را فراهم نموده است و فروشگاه هایی که ثبت و نگهداری اطلاعات فروش ترازو برایشان اهمیت دارد با استفاده از ترازوی سوما الکترونیک به راحتی و با کمترین هزینه قادر به نگهداری اطلاعات فروش خواهند بود .

از ترازو فروشگاهی معرفی شده می توان به عنوان صندوق فروشگاهی نیز استفاده نمود زیرا ترازو را می توان به بارکد خوان اتصال داد و با استفاده از بارکد اسکنر اطلاعات کالا ها را در حافظه ذخیره نموده و برای کالا ها فاکتور فروش صادر نمود .

نمایشگر تمام لمسی ترازو ، با ابعاد نمایش وسیع امکان رویت عکس کالا های در حال فروش و رویت مراحل صدور فاکتور را فراهم می نماید و کاربر زمان استفاده از ترازو دیجیتال به سادگی تمام اطلاعات در حال اجرا در ترازو را ملاحظه می نماید ، از دیگر مزایای ترازوی فروشگاهی امکان انتخاب رنگ ترازو می باشد و فروشگاه می تواند بر اساس نوع ویترین و سلیقه ی شخصی رنگ دستگاه را انتخاب نماید .

با خرید ترازوی دیجیتال سوما تنها یک ترازوی بارکد پرینتر خریداری نشده بلکه همراه با ترازوی بارکد زن یک صندوق فروشگاهی با کمترین هزینه ی ممکن خریداری شده است ، دیجی اسکال قیمت ترازو را کاملا مناسب و به صرفه اعلام می نماید و تعمیرات ترازو را در مدت گارانتی 24 ماه و پس از اتمام مدت گارانتی تعمیر ترازو را 10 سال تایید می نماید ، جهت خرید و فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید تا انتخاب بهترین ترازو شما را همراهی نمایند ، به دلیل حساسیت بالای ترازوی فروشگاهی حتما جهت تعمیر ترازوی دیجیتال ، تعمیرات توسط افراد مجاز صورت پذیرد .

مشخصات کلی

ترازوی دیجیتال بارکد زن سوما مدل str101-p بهترین انتخاب برای فروشگاه هایی خواهد بود که نیاز به خرید ترازو با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند ، ترازوی فروشگاهی سوما دارای قابلیت های بسیار است که در زیر ذکر گردیده است .
ویژگی های ترازوی دیجیتال بارکد زن سوما مدل str101-p

    نمایشگر تمام لمسی با قابلیت نمایش عکس کالا ها
    وضوح نمایش در تمام مراحل فروش
    صفحه کیبرد ترازو بر روی صفحه نمایشگر به صورت کاملا لمسی
    صفحه ی نمایشگر ترازو کاملا رنگی و شکیل
    ظاهر فوق العاده با بدنه ی پوشیده شده از abs مقاوم و فشرده
    جدید ترین ترازو با قابلیت های بی نظیر
    اتصال ترازوی دیجیتال به بارکد خوان و استفاده به عنوان صندوق فروشگاهی
    منوی فارسی با پیشتبانی قوی نرم افزاری
    سینی تمام استیل همراه با محافظ کالا
    ترازوی بارکد پرینتر با امکان تولید بارکد واقعی
    گزارش گیری کلی و جزئی
    گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه
    ثبت و نگه داری نام و قیمت کالا تا 1000 قلم با امکان افزایش حافظه
    ثبت و نگه داری فاکتور به تعداد 20000 عدد در حافظه ی ترازو دیجیتالی
    اتصال ترازو به کامپیوتر و felash memory
    انتخاب نوع پرینتر در یک حالت فاکتور پرینتر
    راه اندازی همزمان دو مشتری
    اتصال آسان ترازو به بارکد خوان
    دارای پورت usb
    همراه با دفترچه راهنمای استفاده از ترازوی دیجیتال
    آلارم هشدار اضافه وزن
    پارسنگ الکترونیک
    دقت بالا در توزین
    انتخاب رنگ ترازو فروشگاهی در چهار رنگ مناسب برای سلیقه های خاص
    دارای ماشین حساب داخلی
    ترازوی شمارشگر جهت توزین شمارشی قطعات
    ثبت نام فروشگاه ، آدرس ، شعار فروشگاه و ثبت تاریخ و ساعت فروش

 


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو توزین صدر مدل DS8000

ساخت ایران بوده و دارای بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده می باشد که ترازوی دیجیتال مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و ترازو مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها بوده و در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال معرفی شده دستگاه را در گروه محصولات توزین صدر معرفی می نماید و مدت گارانتی ترازو را 12 ماه تعیین می نماید ، قیمت ترازو معرفی شده مناسب می باشد و خرید ترازو برای فروشگاه های کوچک پیشنهاد می گردد .

تعمیرات ترازو ذکر شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال به صورت رایگان و در صورت اتمام مدت گارانتی با تعرفه مشخص شده ی کارخانه ی تولیدی انجام می گیرد .

ویژگی ترازو توزین صدر مدل DS8000

    سرعت مناسب در توزین
    دقت بالا در ظرفیت 30 کیلو گرم
    ترازوی دیجیتال دارای باتری داخلی با امکان شارژ مجدد
    ترازو با امکان استفاده به صورت برق و باتری
    12 ماه گارانتی


نويسنده : مینا نیکنام


ترازو توزین صدر مدل کارا

یک محصول ایرانی است که توسط کارخانه ی توزین صدر تولید می گردد و در گروه ترازوی فروشگاهی قرار دارد ، خرید ترازو برای فروشگاه هایی توصیه می گردد که نیاز به تولید فاکتور نداشته باشند و تنها توزین و محاسبه بر روی نمایشگر ترازو برای کار کافی باشد ، سینی توزین ترازو از جنس استیل بوده و پوشش بدنه از جنس پلاستیک نشکن می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی فروشگاهی این مدل ترازو برای فروشگاه های بسیار کوچک پیشنهاد نمی نماید و مدل های جدید ترازوی توزین صدر را توصیه نموده زیرا انتخاب نمونه های جدید و پیشرفته انتخاب بهتری خواهد بود ، دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازو نیز معرفی می گردد و خدمات ترازو را در مدت گارانتی به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی بر اساس تعرفه ی مشخص کارخانه ی تولید عرضه می نماید .

مشخصات کلی

ترازو توزین صدر مدل کارا یک دستگاه فروشگاهی مناسب جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ، ترازو قادر به تولید فاکتور نبوده و دارای نمایشگر LED با وضوح بالا در نمایش می باشد ، خرید ترازو برای فروشگاه های کوچک توصیه می گردد .
ویژگی های ترازو توزین صدر مدل کارا

    سرعت بالا در پایدار شدن وزن
    محاسبه ی قیمت کالا
    تغذیه ی ترازوی دیجیتال با برق و باتری
    شارژر داخلی جهت شارژ باتری
    ترازوی دیجیتال با قابلیت ماشین حساب
    پارسنگ الکترونیکی
    ترازوی فروشگاهی با قابلیت محاسبه ی مبلغ پرداختی
    امکان تنظیم و حدف اقلام حافظه
    دارای حافظه ی داخلی جهت ثبت کالا
    12 ماه گارانتی




:: برچسب‌ها: نمایندگی تعمیرات ترازو,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازو فروشگاهی ویستا

دارای 60 کیلو گرم ظرفیت بوده و دقت ترازو 2 گرم تنظیم شده است ، ساخت و طراحی دستگاه توسط کارخانه ی توزین صدر بوده و توزین دقیق و سرعت در توزین از ویژگی ترازو می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است که در زمان خرید ترازو مطرح می گردد .

ترازو توزین صدر در گروه ترازو فروشگاهی قرار دارد که در فروشگاه هایی قابل استفاده می باشد که حجم کاری بالا نبوده و نیاز به داشتن چاپگر ترازو و گزارش گیری روزانه و هفتگی مطرح نیست ، توصیه دی جی اسکال در این شرایط کاری دستگاه معرفی شده می باشد ، سینی ترازو قابل انتخاب بوده و در دو مدل تخت و لبه دار و در قنادی ها به دلیل استفاده از جعبه شیرینی استفاده از سینی تخت مناسب تر می باشد و در فروشگاه میوه فروشی به دلیل گذاشتن میوه بر روی سینی نیاز به لبه دار بودن سینی وجود دارد و کیسه بهتر بر روی سینی قرار گرفته و از بغل سینی نمی ریزد .
ویژگی های ترازو فروشگاهی ویستا
* دقت بالا در وزن کشی
* سرعت در نمایش وزن کالا
* ظرفیت 60 کیلو گرم با دقت 2 گرم
* سینی استیل ترازو توزین صدر قابل انتخاب بر حسب نوع عملکرد در دو مدل تخت و لبه دار
* نمایشگر به صورت دو طرفه و از جنس led واضح قرمز
* ساخت ایران
* قفل ضد سرقت در ترازو دیجیتال موجب امنیت گردیده که زمان گم شدن و سرقت امکان بر گشت ترازو می باشد
* خاموش / روشن اصلی و کیبردی
* اعداد بر روی نمایشگر به صورت انگلیسی می باشد
* حافظه ی داخلی 48 عدد بوده و امکان ذخیره قیمت در حافظه ترازو فروشگاهی وجود دارد .



نويسنده : مینا نیکنام


ترازو صاایران مدل DS9000

 در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و دارای ظرفیت 30 کیلو گرم در توزین دارای دقت 5 گرم می باشد ، ترازوی دیجیتال معرفی در گروه ترازو های فروشگاهی توزین صدر قرار گرفته است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی توزین صدر محصولات توزین صدر را با گارانتی اصلی ارائه می نماید و کیفیت دستگاه ها را تایید و گارانتی 12 ماه همچنان خدمات پس از فروش ترازو را تضمین می نماید ، ترازو مدل DS9000 در فروشگاه ها قابل استفاده است و امکان تولید فاکتور را نداشته است و بدون پرینتر می باشد .

ابعاد ترازو دیجیتال 40 × 40 سانتی متر است و پوشش بدنه از پلاستیک فشرده ABS که مقاومت مناسبی در برابر گرما ، سرما و نیز فشار وزنی دارد .

مشخصات کلی

ترازو صاایران مدل DS9000 یک ترازوی فروشگاهی است که یکی از محصولات توزین صدر شناخته شده است و دارای 12 ماه گارانتی است .
ویژگی های ترازو صاایران مدل DS9000

    ظرفیت ترازو در توزین 30 کیلو گرم
    دقت در خطا 5 گرم
    دارای 32 حافظه مستقیم و 320 حافظه به صورت غیر مستقیم
    دارای سینی استیل
    قابلیت محاسبه مابقی حساب مشتری
    دارای ماشین حساب
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش دقیق قطعات
    ترازوی دیجیتال امکان سرویس دهی همزمان به سه مشتری
    پارسنگ الکترونیکی
    صفر کننده
    بدنه پوشیده از پلاستیک فشرده
    12 ماه گارانتی

 




:: برچسب‌ها: ترازو قطعه شمار ,
نويسنده : مینا نیکنام


ترازو توزین صدر مدل آزما

ترازوی فروشگاهی بوده که به صورت رومیزی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو مدل آزما پرینتر داخلی ندارد و یک ترازوی دیجیتال ساده بوده و در فروشگاه هایی که نیاز به صدور فاکتور جهت مشتری ندارند قابل استفاده است .

ترازوی دیجیتال معرفی شده نزدیک به 10 سال است که در حال تولید بوده و دارای بدنه ی کاملا مقاوم و عمر طولانی است ، انتخاب ترازوی فروشگاهی مدل آزما انتخاب صحیحی خواهد بود اما خریدار باید در نظر داشته باشد که ترازوی دیجیتالی که انتخاب نموده است امکان صدور فاکتور فروش را نداشته و به چاپگر جانبی متصل نمی گردد .

ترازو دیجیتال آزما ساخت ایران توسط کارخانه توزین صدر می باشد ، دستگاه دارای سه نمایشگر واضح led می باشد و سینی توزین ترازو قابل انتخاب در دو مدل تخت و لبه دار می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازو دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از خرید ترازو را به مدت 10 سال تضمین می نماید ، جهت تعمیر ترازوی دیجیتال با واحد خدمات ترازو در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

مشخصات کلی

ترازو توزین صدر مدل آزما ، ترازوی فروشگاهی می باشد که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو بدون امکان تولید فاکتور فروش برای فروشگاه و مشتری می باشد که یکی از ترازو های دیجیتالی ساده محسوب می گردد .
ویژگی های ترازو توزین صدر مدل آزما

    دقت مناسب در توزین مواد تا ظرفیت 50 کیلو گرم
    بدنه ی ترازو از جنس پلاستیک فشرده ی نشکن
    ابعاد ترازوی دیجیتال 50 × 38 سانتی متر
    قابل انتخاب در نوع سینی
    باتری ترازو جهت زمان هایی که دسترسی به برق امکان پذیر نیست
    دارای عملک نمایشگر قابل تنظیم
    نمایشگر ترازو از جنس led با قابلیت تنظیم شدت نور
    سینی ترازو از جنس استیل
    بدون امکان اتصال به چاپگر جانبی


نويسنده : مینا نیکنام


بهترین ترازوی پند

بهترین ترازوی پند یک گزینش سخت است زیرا شرکت پند سالیان درازیست که در صنعت ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشد و تمامی ترازو های دیجیتال عرضه شده دارای کیفیت و عمر بسیار طولانی می باشند می توان گفت ترازوی پند در تمامی مدل ها بهترین ترازو است و از بهترین قطعات و با رعایت استاندارد توزین طراحی و تولید شده است .

بهترین ترازوی پند در قسمت صنعتی مدل ترازوی تمام استیل 7000 است که دارای بدنه ی بسیار قوی و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار می باشد ، ترازوی دیجیتال پند 7000 کاملا استیل بوده و لودسل ترازو نیز از جنس استیل و ضد آب و گرد و غبار می باشد این ترازو مناسب جهت استفاده در صنایع شیلات و آزمایشگاه های صنعتی است .

بهترین ترازوی پند در قسمت فروشگاهی مدل ترازوی پند 7500 است که با بدنه ی بسیار شکیل و قدرتمند سال های زیادی است که در تره بار های سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ترازوی قدرتمند با سرعت بالا در توزین شناخته شده است .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند کیفیت توزین ، کاربری بالا در ترازوی پند را تایید می نماید و تمامی محصولات پند را با کیفیت و دارای عمر طولانی معرفی می نماید .

انتخاب ترازوی پند زمان خرید ترازو یک انتخاب صحیح خواهد بود و مشتری پس از انتخاب این دستگاه برای مدت بسیار طولانی هیچ دغدغه ای نخواهد داشت و پس از مدت طولانی از مصرف ترازو می تواند ترازوی دیجیتال را با مدل های جدید ترازوی پند تعویض نماید و نمایندگی دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی تعویض می نماید .

 


نويسنده : مینا نیکنام