ترازوی دیجیتال

انواع باسکول

انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .

 

 

 


نويسنده : مینا نیکنام